Asistent / asistentka oddělení prodeje - zajištění chodu kanceláře [Czech Republic]


 
Zařazení: Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent
Vložila firma: JOBSYSTEM s.r.o.

D & COMM spol. s r.o.


$ads={1}

Společnost byla založena v roce 1995. Zaměřujeme se na moderní aplikace IT, spolupracujeme s českými i zahraničními společnostmi. Jsme dodavatelem licencí (Microsoft, Adobe, Corel, …) pro školy, státní i komerční organizace. Dále poskytujeme služby dopravním a logistickým společnostem v oblasti organizování dopravy.


Více informací o společnosti naleznete na www.dcomm.cz.


Náplň práce:

  • fakturace, jednoduché obchodní případy, zpracování dat
  • komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky (mailem i telefonicky)
  • zajištění chodu kanceláře (pošta, administrativa, …)

Požadujeme:

  • práce na PC - dobrá znalost MS Office, zejména Outlook a Excel,…
  • dobré komunikační schopnosti, pečlivost a samostatnost
  • výhodou je pozitivní vztah k IT
  • ochota učit se nové věci

Nabízíme:

  • práci na částečný úvazek 0,5 - 0,75
  • stabilní pracovní doba a místo
  • zajímavá a různorodá práce
  • příspěvek na stravování, sick days

Místo práce: Praha 7


Termín nástupu: ihned / dle dohody


V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte.

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: auzky@dcomm.cz.


Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 28. 7. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Místo pracoviště:
Praha | Praha | Praha 7

Typ pracovního poměru:
Práce na částečný úvazek

Plat:

Požadované vzdělání:
střední

Znalost PC:
uživatel samouk - základní balíček MS Office

Požadované jazyky:

Řidičské oprávnění:

Specialní dovednosti:

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Eva Grundová

Telefon:
224 819 391

E-amil:
egrundova@jobsystem.cz

www:
www.jobsystem.cz

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال